Καλώς ήρθατε στην OSHOLAND

Η Osholand είναι ένας Τόπος που εκφράζει το Όραμα του Όσσο για τον καινούργιο άνθρωπο και την καινούργια ανθρωπότητα. Η χώρα του homo novus. « Ο παλιός άνθρωπος πεθαίνει, και δεν υπάρχει λόγος να τον βοηθήσουμε να επιβιώσει πλέον. Ο παλιός άνθρωπος είναι ετοιμοθάνατος: μην θρηνείς γι΄αυτόν, βοήθησέ τον να πεθάνει. Γιατί μόνο με τον θάνατο τού παλιού μπορεί να γεννηθεί ο καινούργιος. Η παύση του παλιού αποτελεί την αρχή τού καινούργιου.
Ο άνθρωπος έχει ζήσει έως τώρα όχι αληθινά, όχι αυθεντικά΄ ο άνθρωπος έχει ζήσει πολύ ψεύτικη ζωή. Ο άνθρωπος έχει ζήσει με μεγάλη παθολογία, ο άνθρωπος έχει ζήσει με μεγάλη αρρώστια. Και δεν υπάρχει λόγος να ζούμε με αυτή την παθολογία΄ μπορούμε να βγούμε από τη φυλακή, γιατί τη φυλακή τη φτιάξαμε με τα ίδια μας τα χέρια. Βρισκόμαστε μέσα στη φυλακή επειδή έχουμε αποφασίσει να βρισκόμαστε μέσα στη φυλακή γιατί έχουμε πιστέψει ότι η φυλακή δεν είναι φυλακή αλλά σπίτι μας».

Το μήνυμα του Όσσο προς την ανθρωπότητα είναι: « φτάνει πια. Αφυπνίσου! Δες τι έχει κάνει ο άνθρωπος στον ίδιο τον άνθρωπο. Μέσα σε τρεις χιλιάδες χρόνια ο άνθρωπος έχει κάνει πέντε χιλιάδες πολέμους. Δεν μπορείς να την πεις υγιή αυτή την ανθρωπότητα. Και μόνο καμιά φορά εδώ κι εκεί άνθισε κάποιος Βούδδας. Αν μόνο καμιά φορά δίνει μέσα στον κήπο λουλούδια κάποιο φυτό, και κατά τα άλλα, όλος ο κήπος μένει δίχως λουλούδια, θα τον πεις κήπο αυτόν; Κάτι πολύ βασικό έχει πάει στραβά. Κάθε άνθρωπος γεννιέται για να γίνει Βούδδας: τίποτε λιγότερο από τούτο δεν πρόκειται να σε ικανοποιήσει».
Γίνε και εσύ πολίτης της Osholand και ενσάρκωσε το μήνυμα της Πνευματικής Αφύπνισης.

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΟΣΣΟ

1931 - 1953 Tα πρώιμα χρόνια

Δεκέμβριος 11,1931: Ο Osho γεννιέται στο Kuchwada, ένα μικρό χωριό στην πολιτεία στην Madhya Pradesh, της κεντρικής Ινδίας. Το πραγματικό του όνομα είναι Mohan Chandra Rajneesh. Είναι ο πρωτότοκος των έντεκα παιδιών ενός Τζαϊνιστή εμπόρου υφασμάτων. Μέχρι τα επτά του χρόνια έζησε με τους παππούδες ,που του πρόσφεραν απόλυτη ελευθερία και τον ενθάρρυναν στις πρώιμες αναζητήσεις του. Διηγήσεις από τα πρώτα του χρόνια, τον περιγράφουν ως ανεξάρτητο και επαναστατικό παιδί, που αμφισβητούσε όλες τις κοινωνικές, θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις.


1938 Μετά τον θάνατο του παππού του πήγε να ζήσει με τους γονείς του στην Gadawara, μιά πόλη 20.000 κατοίκων. Η γιαγιά του μετακόμισε στην ίδια πόλη και παρέμεινε η πιο πιστή υποστηρίκτριά του μέχρι το θάνατό της το 1970.
Ο Όσσο δοκίμασε την πρώτη πνευματική εμπειρία (σατόρι) σε ηλικία 14 χρόνων.
Ως νέος πειραματίστηκε με διάφορες τεχνικές διαλογισμού. Η ένταση της πνευματικής του αναζήτησης κλόνισε την υγεία του σε βαθμό που η οικογένεια και οι φίλοι του φοβήθηκαν ότι δεν θα ζούσε για πολύ.




1953 - 1956 Εκπαίδευση


21 Μαρτίου, 1953: Ο Osho φωτίζεται σε ηλικία είκοσι ενός ετών , ενώ σπουδάζει φιλοσοφία στο κολέγιο DN Jain στο Jabalpur. Δήλωσε τότε ότι η εξωτερική βιογραφία του τελείωσε και από τότε έζησε σε μια μη-εγωική κατάσταση σε αρμονία με τους εσωτερικούς νόμους της ζωής. Εξωτερικά συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Sagar, απΆόπου αποφοίτησε το 1956 στη Φιλοσοφία, με Έπαινο Πρώτης Τάξης (First Class Honors). Κέρδισε το χρυσό μετάλλιο της ρητορικής στη σχολή του και ανακηρύχθηκε πρωταθλητής στον αντίστοιχο παν-ινδικό διαγωνισμό.


1957: Ο Osho διορίζεται ως καθηγητής στο σανσκριτικό κολέγιο στο Raipur.


1958: Διορίζεται καθηγητής Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο του Jabalpur, όπου δίδαξε μέχρι το 1966. Ισχυρός και παθιασμένος ομιλητής, ταξιδεύει επίσης ευρέως στην Ινδία, μιλώντας σε μεγάλα ακροατήρια και προκαλώντας τους ορθόδοξους θρησκευτικούς ηγέτες σε δημόσιες συζητήσεις..


1966: Μετά από εννέα χρόνια διδασκαλίας, εγκαταλείπει το πανεπιστήμιο για να αφοσιωθεί εξ ολοκλήρου στην ανάπτυξη της ανθρώπινης συνείδησης. Σε τακτική βάση, ο “Acharya (Διδάσκαλος) Rajneesh” αρχίζει να απευθύνεται σε ανοιχτές πολυάριθμες ενθοισιώδεις συγκεντρώσεις (20.000 έως 50.000 ατόμων) στις μεγαλύτερες πόλεις της Ινδίας. Αποκαλύπτει την υποκρισία των κατεστημένων συμφερόντων που εμποδίζουν τους ανθρώπους να πραγματώσουν το υψηλότερο ανθρώπινο δικαίωμα, το δικαίωμα να είναι ο εαυτός τους. Τέσσερις φορές το χρόνο κατευθύνει εντατικούς διαλογισμούς δέκα ημερών.


Τέλη του 1960: Οι ομιλίες του σε γλώσσα χίντι είναι πλέον διαθέσιμες σε αγγλική μετάφραση.


Στις 14η Απρίλη 1970, εισήγαγε την επαναστατική τεχνική του δυναμικού διαλογισμού, η οποία αρχίζει με μια περίοδο ανεμπόδιστης κίνησης και κάθαρσης, που ακολουθείται από μια περίοδο σιωπής και την ακινησίας. Από τότε αυτή η τεχνική διαλογισμού έχει χρησιμοποιηθεί από ψυχοθεραπευτές, γιατρούς, εκπαιδευτικούς και άλλους επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο.






Osho 1969 - 1974 : Τα χρόνια στη Βομβάη


1970: Τον Ιούλιο του 1970, μετακομίζει στη Βομβάη, όπου ζει μέχρι το 1974.


1970: O Osho , που αυτή τη περίοδο ονομάζεται Bhagwan (Ευλογημένος) Shree Rajneesh, αρχίζει να μυεί αναζητές στο νεο-Sannyas ή μαθητεία, μια πορεία δέσμευσης για την αυτο-εξερεύνηση και τον διαλογισμό, που δεν συνεπάγεται παραίτηση από τον κόσμο ή από οτιδήποτε άλλο. Η κατανόηση του Osho για το Sannyas απομακρύνεται ριζικά από την παραδοσιακή Ανατολική άποψη του μοναχισμού. Γι’ αυτόν δεν είναι ο υλικός κόσμος από τον οποίο πρέπει να παραιτηθούμε , αλλά από το παρελθόν μας , τους προγραμματισμούς και τα συστήματα πεποιθήσεων που επιβάλλει κάθε γενιά στην επόμενη. Συνεχίζει να διεξάγει στρατόπεδα διαλογισμού στο Όρος Αμπού στο Rajasthan, αλλά σταματά την αποδοχή προσκλήσεων να μιλήσει σε όλη τη χώρα. Αφιερώνει την ενέργειά του εξ ολοκλήρου στην ταχέως αναπτυσσόμενη ομάδα των sannyasins γύρω του. Αυτή την περίοδο στιγμή, οι πρώτη Δυτικοί αρχίζουν να καταφθάνουν και να μυούνται στο Neo-Sannyas. Μεταξύ αυτών είναι κορυφαίοι ψυχοθεραπευτές από το κίνημα για το ανθρώπινο δυναμικό στην Ευρώπη και την Αμερική, που αναζητούν το επόμενο βήμα στη δική τους εσωτερική ανάπτυξη. Με τον Osho βιώνουν νέες, πρωτότυπες τεχνικές διαλογισμού για το σύγχρονο άνθρωποπου συνθέτουν τη σοφία της Ανατολής με την επιστήμη της Δύσης.


1974 - 1981 Τα χρόνια στο Ashram της Poona

Την 21η επέτειο της φώτισής του άνοιξε το Ασραμ (ησυχαστήριο) στην Poona.
H φήμη του Όσσο εξαπλώθηκε σε όλο τον πλανήτη.
Κατά τη διάρκεια αυτών των επτά χρόνων δίνει μια διάλεξη 90 σχεδόν λεπτών κάθε πρωί, εναλλάσσοντας κάθε μήνα τα χίντι με τα αγγλικά. Οι ομιλίες του προσφέρουν διεισδυτικές -πρωτότυπες αναγνώσεις όλων των μεγάλα πνευματικών διδσκαλιών, συμπεριλαμβανομένης της Γιόγκα, του Ζεν, του Ταοϊσμού, της Τάντρα και του Σουφισμού. Μιλά επίσης γιατον Gautam Βούδα, τον Ιησού,τον Lao Tzu, και για πολλούς άλλους μυστικιστές και φιλοσόφους. Αυτές οι ομιλίες που συλλέγονται σε πάνω από 600 τόμους και μεταφράζονται σε 50 γλώσσες.
Τα βράδια, κατά τη διάρκεια αυτών των ετών, απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με προσωπικά θέματα, όπως η αγάπη, η ζήλια και ο διαλογισμός. Αυτές οι darshans συγκεντρώνονται σε 64 Darshan ημερολόγια των οποίων τα 40 δημοσιεύθηκαν.


Η κοινότητα που δημιουργήθηκε γύρω από Osho αυτή τη στιγμή προσφέρει μια ευρεία ποικιλία των ομάδων θεραπείας που συνδυάζουν Ανατολικές τεχνικές διαλογισμού με τη Δυτική ψυχοθεραπεία. Θεραπευτές από όλο τον κόσμο προσελκύονται και από το 1980, η διεθνής κοινότητα απέκτησε φήμη ως «Το καλύτερο κέντρο θεραπείας και ανάπτυξης στον κόσμο». Εκατό χιλιάδες άνθρωποι περνούν μέσα από τις πύλες του κάθε χρόνο για να βιώσουν την εμπειρία του διαλογισμού, σ’ ένα κλίμα δημιουργικότητας, αγάπης και γέλιου.


1980 Η διεθνής απήχηση (είχε ήδη 250.000 μαθητές παγκοσμίως ) και η ανατρεπτική διδασκαλία του δεν αργούν να προκαλέσουν την αντίδραση φανατικών ινδουιστών. Απόπειρα δολοφονίας του Όσσο κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας του.


1981: Αναπτύσσει μια εκφυλιστική πάθηση στην σπονδυλική στήλη. Το Μάρτιο του 1981μετά από καθημερινές διαλέξεις για σχεδόν 15 χρόνια, ο Osho εισέρχεται σε μια περίοδο σιωπηλής, καρδιάς προς καρδιά, επικοινωνίας. Ενόψει της πιθανής ανάγκης για επείγουσα χειρουργική επέμβαση, και ύστερα από σύσταση του προσωπικού του ιατρού, ταξιδεύει στις ΗΠΑ. Το ίδιο έτος, οι αμερικάνοι μαθητές ου αγόρασαν ένα ράντσο 64.000 στρεμμάτων στο Όρεγκον και τον προσκάλεσαν να το επισκεφθεί. Συμφωνεί τελικά να παραμείνει στις ΗΠΑ και επιτρέπει να κατατεθεί για λογαριασμό του αίτηση μόνιμης παραμονής. Παράλληλα με την κοινότητα στο Όρεγκον αναπτύχθηκαν μεγάλες κοινότητες εμπνευσμένες από τη διδασκαλία του Όσσο στις περισσότερες χώρες της Δύσης και στην Ιαπωνία.


Osho 1981 - 1985 Τα χρόνια στο Rajneeshpuram στις Η.Π.Α.

Από τα ερείπια ενός ράντσου της άγονης ερήμου του κεντρικού Oregon δημιουργείται μια προτότυπη αγροκοινότητα. Η πόλη της Rajneeshpuram έχει συσταθεί και τελικά παρέχει υπηρεσίες σε 5.000 κατοίκους. Στα ετήσια φεστιβάλ του καλοκαιριού που οργανώνονται συρρέουν 15.000 επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο. Πολύ γρήγορα, η Rajneeshpuram γίνεται η μεγαλύτερη και η πιο αμφιλεγόμενη πνευματική κοινότητα, που υπήρξε στην Αμερική.


Η αντιδράσεις κατά της κοινότητας και της νέας πόλης συμβαδίζουν με την επιτυχία της. Σε ευθυγράμμιση με τον αντιαιρετικό-φονταμενταλισ
τικό παροξισμό που διαπερνά όλα τα επίπεδα της αμερικανικής κοινωνίας κατά την προεδρία του Reagan, τοπικοί πολιτειακοί και ομοσπονδιακοί πολιτικοί κάνουν εμπρηστικές ομιλίες κατά των μαθητών του Οsho. Η Υπηρεσία Μετανάστευσης και Πολιτογράφησης (INS), το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών (FBI), το Υπουργείο Οικονομικών, και o «Οργανισμός για το Αλκοόλ,τα καπνά και τα πυροβόλα όπλα (ATF)», είναι μόνο μερικές από τις υπηρεσές που ξόδεψαν εκατομμύρια δολάρια των φορολογουμένων, παρενοχλώντας την κοινότητα με αδικαιολόγητες και άκαρπες έρευνες. Παρόμοιες δαπανηρές εκστρατείες διεξήχθηκαν στο Όρεγκον.


Οκτώβριος του 1984: Ο Osho κλείνει τήν περίοδο της αυτοεπιβαλλόμενης σιωπής που διήρκεσε τρισήμιση χρόνων. Αρχίζει να μιλάει σε μικρές ομάδες στην κατοικία του.
Ιούλης 1985: Αρχίζει ξανά τις δημόσιες ομιλίες του, απευθυνόμενος κάθε πρωί σε χιλιάδες ερευνητές που συγκεντρώνονταν στην δύο στρεμμάτων αίθουσα διαλογισμού ( Rajneesh Mandir).


Σεπτέμβριος-Οκτώβριος, 1985: Η κοινότητα στο Όρεγκον διαλύεται.


14 Σεπτεμβρίου: Η προσωπική γραμματέας του Osho, Ma Anand Sheela και αρκετά μέλη της διοίκησης της κοινότητας ξαφνικά φεύγουν, και μια ολόκληρη σειρά παράνομων πράξεων που έχουν διαπράξει - συμπεριλαμβανομένης της δηλητηρίασης, του εμπρησμού, των υποκλοπών, και της απόπειρας δολοφονίας –έρχονται στο φως. Ο Osho καλεί τα αρμόδια όργανα να ερευνήσουν τα εγκλήματα της Sheela. Οι αρχές, ωστόσο, βλέπουν αυτή την έρευνα ως μια χρυσή ευκαιρία για να καταστρέψουν εντελώς την κοινότητα.


23 Οκτωβρίου: Η αμερικανική ομοσπονδιακή δικαστική επιτροπή στο Πόρτλαντ κατηγορεί τον Osho και 7 άλλα άτομα για σχετικά μικρές παραβάσεις του νόμου περί μετανάστευσης.


28 Οκτωβρίου: Χωρίς ένταλμα, ένοπλοι ομοσπονδιακοί και τοπικοί υπάλληλοι συλαμβάνουν τον Osho και άλλους στην Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας. Ενώ απελευθερώνονται οι άλλοι, απορρίπτεται η αίτηση αποφυλάκισή του με εγγύηση και κρατείται για δώδεκα ημέρες. Ένα ταξίδι επιστροφής πέντε ωρών με αεροπλάνο στο Όρεγκον ταξίδι διαρκεί τέσσερις ημέρες!. Καθ 'οδόν, ο Osho κρατείται σε απομόνωση και εξαγκάζεται να υπογράψει με το ψευδώνυμο, Ντέιβιντ Ουάσιγκτον, σε φυλακή της Οκλαχόμα. Επόμενα γεγονότα δείχνουν ότι είναι πιθανό να δηλητηριάστηκε με το βαρύ μέταλλο θάλλιο, κατά την παραμονή του σ’άυτή τη φυλακή και στην Ομοσπονδιακή φυλακή του El Reno.


Νοέμβριος: Φοβούμενοι για τη ζωή του και την ασφάλεια των sannyasins αποδέχεται, κατόπιν συνενόησης με τους δικηγόρους, τις δύο από τις 35 της αρχικές κατηγορίες εναντίον του. Με κάποιο νομικό τέχνασμα ο Osho καταδικάζεται, διατηρώντας την αθωότητα του!! Του επιβάλλεται πρόστιμο 400.000 δολαρίων και απελαύνεται από την Αμερική.


Μεταξύ άλλων, ο Charles Turner, εισαγγελέας του Portland, , παραδέχεται δημοσίως ότι η κυβέρνηση είχε την πρόθεση να καταστρέψει την Rajneeshpuram και ο καλύτερος τρόπος ήταν να βρούν τρόπο να απελάσουν τον Όσσο.


1985 – 1986: Ο Γύρος του Κόσμου: Μια μελέτη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων


Δεκέμβριος 1985: Η ινδική κυβέρνηση προσπαθεί να τον απομονώσει με την ακύρωση της θεώρησης των διαβατηρίων των προσωπικών συνεργατών του.


Ιανουάριος-Φεβρουάριος: Ταξιδεύει στο Κατμαντού, Νεπάλ και μιλάει δύο φορές την ημέρα για τους επόμενους δύο μήνες. Τον Φεβρουάριο, η κυβέρνηση του Νεπάλ αρνείται την εισόδο για τους επισκέπτες και πιο στενούς συνοδούς του. Φεύγει από το Νεπάλ και ξεκινά για μια παγκόσμια περιοδεία.


Φεβρουάριος-Μάρτιος:
Η Ελλάδα έδωσε αμέσως άδεια εισόδου στον Όσσο χάρη στην παρέμβαση της Τζένη Πίκα, μιας Ελληνίδας σανυασιν, που ήταν πρωιν μοντέλο και κόρη στρατηγού. Η Τζένη Πίκα και η Χάσυα, η γραμματέας του Όσσο, συνάντησαν τον Γιώργο Παπανδρέου, γιό του τότε πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου. Ο Όσσο έφθασε στην Κρήτη την Κυριακή πρωί της 16 Φεβρουαρίου 1986. Έμεινε στη βίλα του σκηνοθέτη Νίκου Κούνδουρου, σ’ένα λόφο έξω από τον Άγιο Νικόλαο. Σε λίγες μέρες, έφθασαν περίπου πεντακόσιοι σανυασιν και δημοσιογράφοι απ’όλο τον κόσμο. Ο Όσσο άρχισε να μιλάει δύο φορές την ημέρα και το βράδυ για θρησκεία, πολιτική, πνευματικότητα. Στο μεταξύ, όπως λέει ο διπλωμάτης Θεόδωρος παπαδάκης, τιμημένος με χρυσό μετάλλιο της Ελληνικής Αντίστασης, είχε ήδη αρχίσει μια εκστρατεία εναντίον του Όσσο. Όπως δήλωσε ο ίδιος : « Ήταν φανερό ότι η εκστρατεία είχε οργανωθεί από το εξωτερικό. Ίσως από τη CIA. Το πρώτοπρωί μετά την άφιξή του Όσσο βγήκαν πολλές εφημερίδες με μεγάλα άρθρα γιαυτόν. Ήταν σελίδες γεμάτες με σκανδαλώση κουτσομπολιά χειρίστου επιπέδου, στα οποία ο Όσσο παρουσιαζόταν ως ο γκουρού του σεξ, κατά της οικογένειας, της εκκλησίας, του έθνους...Οι πιό αυστηρές και φανατικές θρησκευτικές οργανώσεις ξεσηκώθηκαν απειλητικά. Η αντι-Όσσο εκστρατεία ήταν καλά οργανωμένη : δημοσιογράφοι και αναγνώστες δεν είχαν άλλες πηγές πληροφόρησης πιο σοβαρές και αποδεδειγμένες».
Ο μητροπολίτης Δημήτριος, από την κοντινή Πέτρα κατηγόρησε τον Όσσο ότι ήταν απειλή για την κοινωνία και απείλησε ότι «θα χυθεί αίμα, αν επιτραπεί στον Όσσο να μείνει στην Κρήτη». (The Oregonian 25 Febr.’86)
Την Τετάρτη 5 Μαρτίου, 50 Έλληνες ένοπλοι αστυνομικοί της ΚΥΠ εισέβαλαν στη βίλα σπάζοντας τα παράθυρα και απείλησαν ότι θα την τινάξουν στον αέρα, αν ο Όσσο δεν παραδινόταν αμέσως. Ο Όσσο έφυγε από την Αθήνα με ένα τζετ στη 1.30, το πρωί της Πέμπτης 6 Μαρτίου, μετά από μόλις 18 μέρες παραμονής και ενώ ήταν κάτοχος βίζας 30 ημερών....Η Τζένη Πίκα αποκάλυψε ότι η πιό ισχυρή πίεση για την απέλαση του Όσσο ήταν από τον Ρόμπερτ Ουόσλερ Κήλι, Αμερικανό πρέσβη στην Ελλάδα από το 1985.


Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΟΣΣΟ


Κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων που ακολουθούσαν επισκέπτεται ή ζητεί άδεια να επισκεφθεί 17 χώρες στην Ευρώπη και την Αμερική. Όλες αυτές οι χώρες είτε αρνούνται να χορηγήσουν βίζα ή την ανακαλούν κατά την άφιξή του, και τον αναγκάζουν να φύγει. Ορισμένοι αρνούνται ακόμη και την άδεια για την προσγείωση του αεροπλάνου του.


Μάρτιος –Ιούνιος
Στις 19 Μαρτίου Ταξιδεύει στην Ουρουγουάη. Στις 14 Μαΐου η κυβέρνηση έχει προγραμματίσει συνέντευξη Τύπου για να ανακοινώσει ότι θα χορηγηθεί μόνιμη κατοικία στην Ουρουγουάη. Ο Πρόεδρος της Ουρουγουάης Sanguinetti αργότερα παραδέχτηκε ότι έλαβε ένα τηλεφώνημα από Washington, DC το βράδυ πριν τη συνέντευξη Τύπου. Έχει πει ότι δοθεί στον Osho το δικαίωμα να παραμείνει στην Ουρουγουάη, τα έξι δισεκατομμύρια δολάρια χρέος που Ουρουγουάη οφείλει προς τις ΗΠΑ θα πρέπει να μεταφερθούν άμεσα και επιπλέον δεν θα χορηγηθούν δάνεια. Ο Oσσο διατάσσεται να εγκαταλείψει την Ουρουγουάη στις 18 Ιουνίου. Στις 19 Ιουνίου, ο Σανγκουινέτι και ο Ρήγκαν ανακοίνωσαν ένα νέο δάνειο αρκετών εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων στην Ουρουγουάη...


Ιούνιος-Ιούλιος:
Κατά τη διάρκεια του επόμενου μήνα απελαύνεται από τη Τζαμάικα και την Πορτογαλία. Συνολικά, 21 χώρες είχαν αρνηθεί την είσοδό του ή τον απέλασαν μετά την άφιξή του.
Στις 28 Ιουλίου 1986, ο Όσσο επιστρέφει στην Ινδία.
Σε μιά συνέντευξη Τύπου στη βομβάη, την 1η Αυγούστου 1986, ο Όσσο δήλωσε : « Η αμερικανική κυβέρνηση πιέζει την ινδική κυβέρνηση και άλλες κυβερνήσεις για να περιορίσει τις μετακινήσεις μου και να με εγκλωβίσει σ’αυτή τη χώρα».
Ιανουάριος 1987:
Επιστρέφει στο άσραμ της Πούνας που μετονομάζεται σε Rajneeshdham. Η ινδική κυβέρνηση συνεχίζει την πολιτική της άρνησης θεώρησης βίζας σε γνωστούς φίλους του Όσσο.


ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
Ο Όσσο κατήγγειλε σε δημόσια ομιλία του, στις 6 Νοεμβρίου 1987, τη δηλητηρίασή του από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Σε αυτή την ομιλία περιέγραψε τα συμπτώματα που παρουσιάστηκαν μετά τη φυλάκισή του στις ΗΠΑ. O ινδικός τύπος παρέθεσε την είδηση, έστω και με μορφή αμφιβολίας, με σύντομες αναφορές στο διεθνή τύπο. Η έκπληξη ήρθε τρεις μέρες αργότερα, όταν τίτλοι με τεράστια γράμματα ανακοίνωναν ότι ο Όσο δεν είχε δηλητηριαστεί, αλλά αντίθετα είχε προσβληθεί από AIDS! Η διάδοση της ανακοίνωσης είχε άμεσο αποτέλεσμα. Η δηλητηρίαση πέρασε σε δεύτερη μοίρα και ο διεθνής Τύπος επικεντρώθηκε, με μεγάλες αυτή τη φορά επικεφαλίδες, στην ισορία του AIDS. Ο Όσσο δεν είχε άλλη επιλογή, παρά να υποβληθεί σε εξετάσεις του ινστιτούτου Ιολογίας, για να αποδείξει ότι δεν είχε AIDS. Η ψεύτικη όμως είδηση είχε κάνει τον γύρω του κόσμου και οι ελάχιστες διαψεύσεις , όπως πολύ συχνά συμβαίνει πέρασαν απαρατήρητες.... .


Ιουλίος 1988:
Ο Όσσο ξεκινά, για πρώτη φορά σε 14 χρόνια, να καθοδηγεί προσωπικά το διαλογισμό στο τέλος της βραδινής ομιλίας του. Εισαγάγει μια νέα επαναστατική τεχνική διαλογισμού που ονομάζεται The Mystic Rose (Το Μυστικό Τριαντάφυλλο).




Ιανουάριος-Φεβρουάριος 1989:
Σταματάει να χρησιμοποιεί την ονομασία "Bhagwan," διατηρώντας μόνο το όνομα Rajneesh. Ωστόσο, μαθητές Του ζητήσω να τον αποκαλούν «Osho» και αυτός αποδέχεται αυτή την προσφώνιση. Ο Όσσο εξηγεί ότι το όνομα αυτό προέρχεται από τη λέξη oceanic (ωκεανικός) που χρησιμοποιεί ο ψυχολόγος William James '' για να εκφράσει την εμπειρία της διάλυσης του πεπερασμένου στο απέραντο, στον ωκεανό. Ταυτόχρονα ανακάλυψε ότι το όνομα "Osho" έχει χρησιμοποιηθεί επίσης ιστορικά στην Άπω Ανατολή και σημαίνει « Ο Μακάριος, στον οποίο ο Ουρανός Ραίνει άνθη».


Μάρτιος-Ιούνιος 1989:
Ο Όσσο αναπαύεται για να ανακάμψει από τις επιπτώσεις της δηλητηρίασης, που επηρέασαν σημαντικά την υγεία του.


Ιουλίου 1989:
Μικρή βελτίωση της υγείας του που του επιτρέπει να κάνει δύο σιωπηλές εμφανίσεις κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, τώρα μετονομάστηκε σε Osho Full Moon Γιορτή.




Αύγουστος του 1989:
Ο Όσσο αρχίζει να κάνει καθημερινές εμφανίσεις στο Gautama Βούδα Auditorium για βραδινό Darshan. Εγκαινιάζει μια ειδική ομάδα λευκά ενδεδυμένων sannyasins που ονομάζεται "Η Αδελφότητα του Λευκού Χιτώνα." Όλοι οι sannyasins και μη sannyasins που παρακολουθεί τις βραδινές darshans καλούνται να φορούν λευκούς χιτώνες.


Σεπτέμβριος 1989:
Ο Όσσο εγκαταλείπει οριστικά το όνομα το όνομα "Rajneesh" θέλοντάς να δηλώσει την πλήρη αποκοπή του από το παρελθόν. Αποκαλείται απλά "Oσσο" και το άσραμ μετονομάζεται σε "Διεθνής Κοινότητα του Όσσο» ("Osho Commune International").


1990 Ο Όσσο εγκαταλείπει το σώμα του σε ηλικία 58 ετών

Ιανουάριος 1990:
Κατά τη διάρκεια της δεύτερης εβδομάδας του Ιανουαρίου, το σώμα του Osho γίνεται αισθητά πιο αδύναμο. Στις 18 Ιανουαρίου είναι τόσο σωματικά αδύναμος που καθίσταται αδύνατο να έρθει στο Gautama Βούδα Auditorium. Στις 19 Ιανουαρίου οπαρουσιάζει αρρυθμία. . Όταν ο γιατρός του ζητεί να πληροφορηθεί κατά πόσον θα πρέπει να προετοιμαστούν για καρδιακή ανάνηψη, Osho λέει, "Οχι, απλά θέλω να φύγω. Η Ύπαρξη αποφασίζει το χρονοδιάγραμμά της." Φεύγειαπό το σώμα του στις 5 μ.μ.,Στις 7 μ.μ. το σώμα του μεταφέρθηκε στα Gautama του Βούδα Auditorium για μια γιορτή, και μεταφέρεται στη συνέχεια για την αποτέφρωση. Δύο ημέρες αργότερα, οι στάχτες του μεταφέρθηκαν στη Διεθνή Κοινότητα του Όσσο και τοποθετήθηκαν στο samadhi του, στο Chuang Tzu Auditorio με την επιγραφή:


OΣΣO
Δεν γεννήθηκε
Δεν πέθανε
Μόνο επισκέφτηκε αυτόν τον Πλανήτη Γη Μεταξύ
11 December 1931 - 19 January 1990


OSHO
Never Born
Never Died
Only Visited This Planet Earth Between

11 December 1931 - 19 January 1990

6 σχόλια:

  1. Διαβαζοντας το οσσο, νομιζω οτι δεν ειπε κατι νεωτερο η βαθυτερο απο το μεγα των ινδιων Κρισναμουρτι... τα δε σχολια του για την απενοχοποιηση του πλουτου ας εμφανιστουν με απλο κριτικο τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Οσσο θαυμαζε τον Κρισναμουρτι κι αποζητούσε εναγωνιως την αποδοχη του.ομως ο Κρισναμουρτι, που οντως ειχε απολυτη ταπεινοτητα(μια απο τις ωραιοτερες φρασεις του Κρισναμουρτι:δεν υπαρχουν αρετες υπαρχει μονο ταπεινοτητα)δεν μπορουσε να ξεγελαστει και αναγνωριζε την αποσταση των λογων του Οσσο και της οντως Αληθειας.Σε οποιον εχει διαβασει προσεχτικα τον Κρισναμουρτι διαπιστωνει οτι διακατεχεται απο βαθυτατη αγωνια και στοργη για τον ανθρωπο.Διαρκως επισήμαινε την αναγκαιοτητα να βρει ο ανθρωπος την Αληθεια ή το Θεό. Την αναγκαιοτητα να αγγιχτει ο ανθρωπος απο το Ιερο.Εαν ο αναγνωστης διαβασει απροκαταληπτα κ με επιγνωση τοτε θα διαπιστωσει οτι διαφερει πολυ απο τον Οσσο αλλα βρισκεται πολυ κοντα στην αποφατικη,κυριως, διδασκαλια της Ορθοδοξης Εκκλησιας αλλα και ολων των Πατερων της Ορθοδοξιας.Διαβαστε παρακαλω και θα καταλαβετε.Οντως ο Κρισναμούρτι είναι πολυ σπουδαιος αλλα ελαχιστοι τον διαβαζουν με προσοχη.οι περισσοτεροι που εχω συναντησει απλως δικαιολογουν τον εγωισμο τους.πολυ ευστοχο το σχολιο σας για τον πλουτο.

      Διαγραφή
    2. θαθελα να προσθεσω οτι αν κανεις παρακαμψει τα ασραμ και τις φιλοδοξιες του να υπερβει την Αληθεια με τη δικη του αληθεια, διαβαζοντας αγαπητικα σιγουρα διακρινει πολλα καλα κ οφελιμα.αλλωστε ειχε εκτος απο οιστρο και πολυ ποιητικη ψυχη κ τον ευχαριστω για ο,τι καλο με βοηθησε να κατανοησω.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κριμα που με αυτο το φως βλεπουν λιγοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑΤΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ ΠΑΙΔΙΑ????? ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ?????? ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΤΙΛΕΓΟΜΕΝΟ Ο OSHO ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΙΝ 2000 ΧΡΟΝΙΑ!!!!! ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή